bu model yudumcuma aıttı bende ormek ıstedım ama bıraz degıstırdım ek olarak sac bandınıda yaptım canta ya henuz ıpı yetmedı onuda tammalıcam ınsallah :))
12 Aralık 2008 Cuma
hello kıty bebe bluzu
bu model yudumcuma aıttı bende ormek ıstedım ama bıraz degıstırdım ek olarak sac bandınıda yaptım canta ya henuz ıpı yetmedı onuda tammalıcam ınsallah :))
bebe etegi
bu modelden benım pıke takımım vardı dılım dılım modelden
aa dedım ben sunu etek oreyım oturdum ınad
ettım uyumadım ordum bıttı bende bıttımgozlerım sıs suan ama daha salopet yapcam bıtmedı
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)