gonuldenele arkadasımız okadar guzel anlatmıskı saolsun bende orım kı eksık kalmım dedım nasıl guzel olmusmu ???
21 Şubat 2009 Cumartesi
BABET PATIK
gonuldenele arkadasımız okadar guzel anlatmıskı saolsun bende orım kı eksık kalmım dedım nasıl guzel olmusmu ???
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)