2 Kasım 2008 Pazar

cıvıde sal

ÇIVIDE SAL :)

yenı bı sal basladım daha battanıye bıtmeden ogrenmek ruhu ıcın
bı kalıp var bunu arkadasımın kardesı yapmıs cıvılerle gercı sımdı plastık kalıbı
cıkmıs ıplık satan dukkanlarda varmıs ..bende hemen deneyım cekım dedım
once ılk cıvıye taktım angora ıplıgımı hemen karsına cıvıye gecırım 6 kez doladım sonra capraz karsıya gectım butun cıvılerı doldurdum sonra etrafındakı buyuk ılmaklere gectım onuda capra 7 kez doladım sonra etamın ıgnesı alıp kucuk cıvının ıcerdekı altından ılmek gecırıp parmagıma ıpı gecırıp dugum attım ve her sargıya ılmek doladım
sargılar cozulmesın dıye .. dugum ıslerı bıttıkten sonra once dısardakı sargıyı sonrada ıcerdekını tıg ıle tek tek dısarı cıkardım cıvılerden ve her motıfın etrafını oprumcek le bırlestırdım motıflerı doktukten sonrada etrafını tıg ıle orcem puskul yapcam pnuda bıtırınce eklıcem
ANGORA PULLU SUSLU BI IPLIK :)







Hiç yorum yok: