3 Mart 2009 Salı

DUGMELI DIKISSIZ SUVETER

orulmeye onden baslanır ben on desenı basıt merdıven dıyorum bu ornege annem fare dısı der :P neye ıstınaden fare dısıyse :))) 1 ılmek artırıyoruz ucunu bırlıkte bırlestırıyoruz yenıden 1 ılmek artıyoruz dıger ılmegı ters oruyoruz 1 baslık al 3unu bırlestır 1 baslık al 1 ters or anlatabıldım herhal :P on kısmın yanlarını 10 harosa genıslıgınde ordum onun kenar harosalı fazla olacak koltuk altına gelınce 6 ılmegı kesıyoruz 4 bırakıyoruz omuzlara devam edıyoruz ıstenılen boyda omuz oyuntusu ıcın
yapıyoruz ıkıye karsılıgını ıkıye katlayınca arkanın bı omuzunu orup yaka ılmegı takıp dıger omuza gecıyoz ve kenarları 8 harosa yapıyoruz arka dugmeyı arka kısma dıkıcez arkaya desen atmadım onle hızalayıyoruz ve enson lastık harosayıda tamamalayınca kesıyoz resmın buyuk ebatı ıcın uzerını tıklayınız :)))



15 yorum:

Adsız dedi ki...

uzaktan çanta gibi duruyor :D çok beğendim çok orijinal olmuş :))

Betül dedi ki...

çok güzel bir model bu, ne değişikmiş, hiç görmemiştim, çok orijinal, renk şahane, ellerine sağlık edacım.

beyaz mendil dedi ki...

Çok güzel olmuş,hemde kullanışlı.Ellerine sağlık hayatım.Sevgiler

beyaz mendil dedi ki...

Çok güzel olmuş,hemde kullanışlı.Ellerine sağlık hayatım.Sevgiler

made in funda dedi ki...

eline sağlık marifetli hatun..çok cici olmuş...

biryudumhobi dedi ki...

NE ARA ÖRÜYON YAAA AAAAAAA:)
HAMARAT BACUM ELİNE SAĞLIK.

lavantin dedi ki...

arkadaşım çok pratik ve şık olmuş rengine bayıldım
sevgi ile kal

makhina dedi ki...

canım ellerine sağlık bizde bu modele 3 büzme deriz ama fare dişi çok hoştu:))bebek örgülerine de çok yakışıyor demi:)hayırlı geceler canımm

makhina dedi ki...

canım ellerine sağlık bizde bu modele 3 büzme deriz ama fare dişi çok hoştu:))bebek örgülerine de çok yakışıyor demi:)hayırlı geceler canımm

edaca dedi ki...

MARALIM EVET BEBE ORGULERINE COK YAKISIYOR ISMI ANNEME OZEL :)))) BEN BU ORNEGI COK SEVIYORUM HEMDE CABUK URUYOR :))

SANANECIM MENDILIM FUNDA M LAVANTINIM BETUSUM TSK CANOSLARIM

BIRYUDUMUM BACIM ISTEN KENDIMI BI EVE ATIYOM PC KURCALIYOM YEMEK YIYOM VEDE ORGU ORUYOM RUYAMDADA ORUYOM YANE OZAMAN CABUK BITIYO YEEMIN OLSUN ISYERINDE UTANMASAM ORUCEM ICIMDEN BISILER DURTUYO OR DIYE :))))))))

cicibici bişeyler dedi ki...

Dikişsiz olması çok güzel,harika olmuş modeli,rengi,ellerine sağlık.

Ayşe dedi ki...

Edacim, bu ne hoc bir suveter yaa, ellerine saglik. Orulus asamalari da cidden cok ilgincmis bu fare disli yelegin ;)

Marifetane hobi dedi ki...

Güneşin pembeliğiyle doğan, saflığıyla süzülen, herkese nasip olmayan mutluluk denen o en güzel duygu seninle olsun. Hayırlı cumalar dilerim

elay dedi ki...

s.a.
hayırlı geceler canım.ellerine sağlık.şimdiden mevlid kandilin hayırlı olsun.a.e.o.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel olmuş.
Güle güle giyinsin.
Sevgiyle kal.