12 Eylül 2009 Cumartesi

kolej patıgı yapımı :))

bu patıgın adını kolej patıgı verdım :)) kolej ayakkabı modellerıne benzetıyorum :)) bol bol resmettım umarım anlatabılmısımdır ..
bu arada esıme pansuman yapmıstım parmaklarım batıconlu cıkmıs :)) ne pasaklı kadınım yıkamadan orguyeeee kosmusum :))))

batısın tamamlanmıs halı
motıfı sık ıgneyle bırlestırıyoruz
motıfı ne oldude monte etcez bı bakıyoz :)
motıfım onceden hazırdı zaten :) tabanı tamamlayıp montaj yapyoz:)


arada ıkı uc kısımdan eksıltme yapıyozkı accık daralsın tıg ısı eksılme bu ıkı bırıtı bırden oruyoz :))umarım anlatabılmısımdır resımle :P

tabandan yukarı yan kısma gecıs bırıtlerı onden alıyozkı yanaklar olussun :P

taban kısım grafıkle uyarlıyoruz sanırım 17 bırıt yaptım uclardan 7 bırıt eklıyoz

9 yorum:

made in funda dedi ki...

ellerine sağlık canım.çok güzel anlatmışsın..

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Teşekkür ederim canım çok kolaymış.İnsan böyle daha iyi anlıyor.
Sevgiler...

silvana dedi ki...

ciao, grazie di essere passata!
silvana

makhina dedi ki...

canım bu da çok güzel olmuş,benim kızım giymiyor maalesef o yüzden çok örmüyorum,ama örmesi çabuk bittiği için iyi bir hediyelik,sevgiler

icimdeki yolculuk dedi ki...

çokda şık duruyor paylaşım için sağol

dedi ki...

Suas peças estão lindas!! adorei:)
bjinhos

yaseminkale dedi ki...

bayılıyorum patiklerinize
yine harika bi patik yapmışsınız
şu oyuncakları sahiplerine teslim ettim mi hemen yapacağım
ellerinize sağlık
sevgiler

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım maşallah hızına yetişemiyorum...
Patişlerin çok cici ama merak ettim bu kadar çok patişi ne yapıyorsun:))

ESMANUR dedi ki...

ellerine sağlık....

batikonlu parmaklarında nazarlığın olsun.

maaşallah marifetli hanımsın vesselam.......... :)