7 Ocak 2010 Perşembe

zona olmusum :(((


3 gundur dehset acılarla kıvranıyorum belımde zona cıkmıs 6 yıl once esımde gecırmıstı bu hastalıgı :((
İlk duydugumda o da ne demıstım gercekten zor bı hastalık gercı neren agrırsa canın orada dermıs atalarımız :(( ılk uc gun agrım oldu safra kesemdır dıye suphelendım yara doktukten sonra zona oldugunu dusundum dun cok sıddetlı bı agrıyla kalktım :(( esım hemen doktora goturdu saolsun %99 zonasın ama hemen yara ıcındekı sudan bı parca cektı labaratuvara vermek ıcın yarım saat sonra sonucu alırsınız dedı sonucta Zona (herpes zoster) oldugum yazıyodu ılacımı yazdı bol su ıc dedı ama yara dehset kasınıyo saga don sola don don don yaptım butun gece hıc uyuyamadım ara ara kramp gırer gıbı anı sancım oluyo :(( Allahım dermansız dert vermesın... zona hastalıgı ıcın BURADAN bılgı alabılırsınız ..

39 yorum:

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım benim çok geçmiş olsun.
Stres hastalığı ve çok ağrılı bir hastalık.
Benimde ablam olmuştu zona!
Sana acil şifalar diliyorum.
Sevgiler...

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Umarım sağlığına kavuşursun en kısa zamanda.

TATESAL dedi ki...

AH CANIM GEÇMİŞ OLSUN,ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM...

BU HASTALIK ÜZÜNTÜDEN KAYNAKLANIYOR,NİYE CANINI SIKTIN BU KADAR BAK ŞİMDİ BENDE ÜZÜLDÜM...

BENDE BABAM ÖLDÜĞÜNDE GEÇİRDİM BU HASTALIĞI BACAĞIMDA KUŞAK ŞEKLİNDE BİR AĞRIYLA BAŞGÖZTERMİŞTİ SONRA DÖKÜNTÜ OLDU,ERKEK KARDEŞİMDE AYNEN ÖYLE OLDU....

ÇOK ZOR TABİİİ HASTALIK KOLAY OLUR MU?

Unknown dedi ki...

AH BENİM CANIM ÇOK ÇOK GEÇMİŞ OLSUN NASIL ÜZÜLDÜM BİLEMEZSİN.İNŞ HAFİFLETMİŞTİR İLAÇLAR AĞRILARINI.BİLİYORUM DEDE NİN GÖZÜNÜN ÜSTÜNDE ÇIKMIŞTI FELAKET SANCILI.BAĞIŞIKLIK SİSTEMİNİN ZAYIFLAMASINDAN OLUYORMUŞ EN ÇOK DA NİYE KOLLAMIYON NİNEM KENDİNİ.
ÇOK ÇOK ÖPERİM TEKRAR GEÇMİŞ OLSUN CANIM BENİM

emine ünal dedi ki...

Geçmiş olsun Edacım,Acil şifalar versin rabbim..

Yeşim dedi ki...

Canım geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin. Dinlenmeye çalış biraz.

mandalincikmazi dedi ki...

Çok geçmiş olsun arkadaşım acil şifalar dilerim...
Olmadım ama olan bir kaç kişi tadıdım gerçekten çpk acı veriyormuş...
Umarımilaçlarının sayesinde çok çabuk atlatırsın tekrar geçmiş olsun.......

Adsız dedi ki...

Canım çok çok geçmiş olsun..Kısa zamanda atlatmanı diliyorum..İlk kez duydum bu hastalığı, Rabbim dermansız dert vermez..Tekrar geçmiş olsun..

lezzettabağı dedi ki...

Sevgili Edaca, çok geçmiş olsun canım. çok ağrılı bir hastalıktır. aman ilaçlarını düzenli kullan.. Bu hastalığın en büyük nedeninin stres olduğu söylenir.. Hoş stressiz bir yaşamda zaten değiliz ki.. Tekrar acil şifalar diliyorum.. Sevgiler.. Mutlu yıllar..

biryudumhobi dedi ki...

canımm benim çok geçmiş olsun benimde 3 yıldır bahar ayına girince sağ elimin üstünde çok kaşıntı ve yara oluyor birsüre devam ediyor ve sonra geçiyor hiçbişe olmamış gibi doktora gidecem yine olursa nedenini anlamadım hep aynı zamana geliyor.

sudenaz07 dedi ki...

çok geçmiş olsun eşimde geçirde bu hastalığı kramp tarzında ağrıları oluyordu soğuk kompres çok iyi geliyor bide 1haftalık hapı var eşim kullandı ama eczacı arkadaşının verdiği iğnelerden sonra çok iyi oldu...tekrar geçmiş olsun..

Şehnaz dedi ki...

edacım geçmiş olsun..benimde pek bilgim yok bu hastalık hakkında ama okuyacağım...bizi aşamalardan haberdar et..öptün canım..

Marifetane hobi dedi ki...

Çok geçmiş olsun Allah yardımcın olsun canım acil şifalar diliyorum..

yaseminkale dedi ki...

çok geçmiş olsun

KARA KUZUCUĞUN ANNESİ dedi ki...

canım çok geçmiş olsun derdi çeken bilir annem oldu yıllar önce ne olduğunu anlayamadık önce göğsünün hemen altında yaralar oldu ne yatabildi ne uyuya bildi nasıl üzülüyordum sonra doktor zona deyince şaşırdık şükür iyi şimdi en kısa zamanda sağlığına kavuşman dileğiyle.Rabbim şifa versin.

nadide dedi ki...

canım çok geçmiş olsun annem de yıllar önce geçirmişti bayramda yine tekrarladı ağrısı çok olur stres en büyük nedeniymiş geçen gün tv de aşısı olduğunu söyledi dr. bir an önce iyileşmen dileğiyle sevgiyle sağlıkla kal..

Pembe Tatlar dedi ki...

Canımm çok geçmiş olsunn allah acil şifalar versin ..

Umarım biran önce eski sağlığına kavuşursun...

Adsız dedi ki...

gecmiş olsun edacım demek oluyorki çok streslisin dikkat et takma kafana hiç bişey hersey olcağına varıyor bir an önce iyi olman dileğiyle selamlar canım
örenanne

nazardeğmesin07 dedi ki...

çok geçmiş olsun canım yakın yaklaşık 10 ay önce geçirdim aynı hastalığı bilirim hala kolumda ağrıları devam ediyor. Hiç birşey sağlıktan önemli değil Allah şifa versin arkadaşım sevgiler...

zeynep dedi ki...

Canım çok çok geçmiş olsun bende babamda görmüştüm bir iki yıl önce alla en kısa zamanda şida versin inşallah görüşmek üzere sevgilerimle....

zehra dedi ki...

cok gecmıs olsun
dılerım en kısa surede atlatırsınız

yaseminlerim; dedi ki...

Gunaydin canim gesmis olsun allah iyiligini versin acil sifalar dilerim kendine iyi bak en erken zamanda iyilesmek dilegiyle dualarim seninle .hayirli cumalar dilerim sevgiler...

bahar yorgun dedi ki...

çok geçmiş olsun edacığım bende geçen dene geçirdim boynumda ve kafamda çıkmıştı. çok zordur ilaçlarını aksatmadan al canım stresten uzaklaşmaya çalış ondan oluyor

Bucanni dedi ki...

Canım geçmiş olsun. Biran önce iyileş emi :)

MARİFETLİ HANIMLAR dedi ki...

geçmiş olsun Allah şifa versin ben ilk kez duyuyorum bu hastalığı Allah bütün hastalara şifa versin

SMİLENA dedi ki...

kıyamam.çok çok geçmiş olsun.umarım hemencicik geçer.kendine iyi bak.sakın kaşıma canım...
tekrar kocaman geçmiş olsun !!!!

emine ünal dedi ki...

Canım bloğuma bir uğrarmısın..

Sevgiler.

hobicik dedi ki...

cok buyuk gecmis olsun canim,Rabbimden acil sifalar dilerim

mamila dedi ki...

Merhaba çok geçmiş olsun,bir kaç yıl önce bende oldum sırt bölgesinde ,ağrıları dayanılmaz derecede şiddetli. kızarıklar geçmeye başladıkca ağrılar azalıyor. çok çok geçmiş olsun sevgiler

Unknown dedi ki...

selam bacım geçmiş olsun rabbim şifanı versin neye sıkıldınsa at arkana kendine bak edoşum umarım çabuk iyileşirsin canım sağlıkla kal

makhina dedi ki...

Geçmiş olsun Edacım,Allah şifa versin.Umarım daha iyisindir.

Stil Direktoru dedi ki...

Adaşım acil şifalar dilerim :(

Yeşim dedi ki...

Canım sana bir ödülüm var. Belki şifa olur.
Sevgiler...

http://ojeliparmaklar.blogspot.com/2010/01/gun-isigi-odulum.html

MAYRI dedi ki...

Geçmiş olsun. Bunun ağrısına cehennem ağrısı ve doğum sancısı çekilir bu çekilmez derler. Ben boyun bölgemde iki kere küçük zona geçirdim ama bende ağrı olmadı ne hikmetse. Ama annanem gögüs altlarından sırta kadar oldukça büyük bir şekilde çıkardı. Kadıncağız çok çekmişti. Birde her sene o bölge ağrır derler ama doğruluğunu bilmiyorum.

İyi ki dışa vurmuş. Bu hastalık içe dönük de çıkabilirmiş.

En kısa sürede atlatmanız dileği ile...dualarımız sizinle.

Sevgiler.
<:))

kedicibasi dedi ki...

geçmiş olsun Allah şifa versin en kısa zamanda

rüzgar dedi ki...

edacım öncelikle çook geçmiş olsun duyunca şok oldum zona su çiçeğinin türevi diye biliyorum çocukken su çiçeği çıkartmadın her halde.Ayrıca bana bloğu kurmuşsun çok sağol seni öpüyorum. Senin için zonayı araştıracağım. by.

edaca dedi ki...

cokkk tsk ederım dostlarım

NUR dedi ki...

Edacığım canım benim ilk defa duyuyorum ama resimler çok korkunç görünüyor sakın canını hiçbirşeye sıkma bizler nekadar herşeye taksakda kendimizi üzdüğümüzle kalıyoruz herşey olacağına varıyor.
Rabbim acil şifalar versin daha iyi olman dileğiyle canım.

Unknown dedi ki...

edacigim cok gecmis olsun, herpes cok cikar yüzümde ama bu kadar büyügü oldugunu ilk kez duydum, tez zamanda iyiles canim benim..