25 Mayıs 2010 Salı

nazar anahtarlıgın yapımı


4 yorum:

DeNiZ.KaYRa dedi ki...

süper olmuş ellerine sağlık..

yaseminkale dedi ki...

yazı karakterinden acık zorlandım ama çok güzel anlatmışsın benimde ilk sık iğne denemem nazarlık kızıma haliyken örmüştüm... hala durur odasının kapısında nası yamuk yumuk bişi:)) bi görsen

Unknown dedi ki...

canııııım blog çok güzel olmuş ellerine sağlık mustafam buraya bir papatya68 yazmak lazım eda ablayı rahatsız etmeden ben yapabilirmiyim dur bakalım dedi vede yazdı bak bakalım olmuşmu rengi çok beğendim canım ellerine sağlık sen bir harikasın öptüm

Unknown dedi ki...

Edacığım o sayfamı açınca çıkan reklam 3 günden beri çıkıyor bende sinir oldum ama yeni birşey eklemedimki en alttaki yorum kısmınımı kaldırayım onumu diyorsun eğer oysa kaldırırım sorun değil bende sinir oldum ama ne yapacağımı da bilemedim? çok geçmiş olsun bu arada canımın içi test falan da yaptırsaydın o alınan parçaya? Rabbim şifa versin bacım öptüm seni